pet grief

Lyssnar igenom Radio Depts album från -06. Ej hört tidigare. Men om det senare är bra borde det tidigare vara bättre, så förväntningarnas ribba ligger tämligen högt. Min helixpiercing gör ont. Jävla onödigt att få infektion typ 8 månader efter man tagit den. Fuck oläkta piercingar, det är så jävla drügTttTTtTtTTtttt

Taggar tentanattN. Detta är typ tentadygnet. Satsar på att bli klar 06.00 imorgon :):):):) Tur att man får leva imorgon åtminstone, hade det varit skola hade jag hoppat i sjön.........GgaghagdkasgdllhlSHAHDHlhsahdfsdgbfhjSKhdhjsahdjdhkahskfhaskjdsasjkdsjk½½½½½!!!!


Eller hur!


classic

Usch vilken hemsk Burger Kingreklam på spottttN. Den med kycklingljud istället för ordet kyckling. Tänker att när man äter kött så gör man det rätt smidigt just för att en bit kött på en tallrik är jävligt distansierat till tanken på att det en gång varit en levande varelse. Om jag åt kött skulle jag faktiskt inte bli sugen på kycklingburgare om jag hörde ljudet av en höna, snarare jävligt äcklad.

Fast det är klart. Jag äter ju inte kött. Hur ska jag då kunna tänka mig in i resonemanget


Just a thought yeeeze. Ska styra upp denna skitsida någon gång med lite vettigare, intressantare, djupare, mer argumentativa, poetiska texter. Men jag saknar inspi. at the moment. Är för glad för att skriva bra texter, tragiskt nog! ~~*~den bästa estetiken är kontentan av psykisk instabilitet~*~~. Så jag får väl helt enkelt vänta på sämre tider!

Jaja, tenty vare ja. Yey. FU jävla öronbrosk

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

klart du e gla :-P ;-)

2011-01-10 @ 10:34:48
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Monica

Haha lolz jag hörde den där spotifyreklamen för första gången preciiis när jag läste om den i detta inlägg haha :P

2011-01-10 @ 23:45:43
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0