zöndagstjill



Sitter här i hennes kök med någon jävla rosa (obs jättevacker) kaninmössa på huvudet; och hör och häpna när jag säger det: Det är inte jag som är kökshoran! Kan vara bra för mitt gigantiska ego att inte alltid få glänsa med mina briljanta och excellenta matlagningskonster, så det är ju bara positivt egentligen. Plus att jag får mat serverad utan att behöva anstränga mig!

Rolig konversation på fekken igår:

Dimmglasögat: "Hej, vi har inte setts! Eller jag menar, vi har inte hälsats!!"
Jag, föga intresserad: "Ah jo hej - Filippa"
Dimmglasögat: "Jaha vet du, när du kom in på festen var jag HELT säker på att du var en kille!!!"

Bara aha, okej:

1. Omotiverat
2. Kul om du tyck' det buuuuut Iiiiii doooon't giiiive a shit.

Eftersom att Rozzie är butchiegurl skulle det med andra ord innebära att vi lika gärna kan kalla oss bögar. Kul! :)

Imorgon börjar Genusvetenskap: Makt och Kön B. Zuperflatigt att t.o.m läsa B-kursen, brabra. Jag är feeettaggad på den, kommer bli ASMASMASM

Nu ska jag äta kvinnans mat, tjingtjing


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

cool tjej som inte bryr sig ;----)

2011-01-16 @ 19:17:25
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: /innehafvaren av denna bloggish

alltid ;)

2011-01-21 @ 14:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0