2011-07-03

Känns som att jag jobbat EXAKT hela helgen, dubbelpass (8-13, 18-21.30) tre dagar i rad är ej att rekommendera om man vill ha en så kallad fritid. Bytte liksom blöjor samtidigt som mina friendz ringde från Bob Dylan-konserten, livetlivet va. Man vet att man jobbat för mycket om man skall slänga melonskal i Rorros kökssoptunna och blir förvånad över att det inte finns en brun komposterpåse på höger sida, för att man för en sek inbillar sig att man är på jobbet. ALDRIG MER en sådan helg!!!!


Men jag har hunnit umgås med Lova, Linniz och Rozen iaf, det tackar jag Gud som jag inte tror på, för <3

Hälsar alla mina borlängebitches välkomna hem och är zuperglad över att ni ej blivit knivskurna, rånade och grupprapeade. Snart zez vi åter (L)

Nu ska jag bygga på den annalkande särbo- snart sambofetman med Grillchirre, och glo Skins med min vackraste dam


Älska f3tt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0