asociala hälsningar

Lyssnart på detektivbyråns första och har min ovärda jobb"rast" på 5 h. Skjut mig. Imorse kom jag fram till att jag jobbar under exakt ALLA tillfällen som det händer roliga grejer som hade kunnat få min Umeåsommar att bli liiite roligare. Ett axplock på tillfällen jag missar pga jobb:

Hamrinsfekken som var i måndags (med punkband från USA), släktmiddag hos Rositas papá idag med nå norska kusiner (de ska grilla....själv får jag äta middag alldeles ensam och inomhus...), hemmafekke med massa fina vänner på lörday (jobbar dygn), hela trästock (jobbar helg), hela holmön (jobbar helg), Pride, Urkult (kompenseras med inflyttningsfekke dock vilket jag taggar!), nästa Take Queer den 30/7 (dygn). Som ni ser så spelar det ingen roll om jag vill göra helgsaktiviteter eller kvällsaktiviteter FÖR JAG JOBBAR ÄNDÅ VILKET SOM

Uppmanar alla mina vänner att sluta höra av sig till mig för ni kommer bara känna er dissade av min oändliga otillgänglighet...fast det inte är min mening.....

Men missförstå mig rätt; jag är tacksam över att jag har jobb överhuvudtaget, och att jag därtill trivs sjukt bra med min brukare och mina underbara kolleger. Det är en fördomsfri zon. Sällsynt att finna i vårt samhälle.

Så, för att klara dessa uppoffringar så snurrar tre grejer i min skalle hela tiden när jag jobbar: flytten, tatuering i sept. samt BERLINBERLIN.

Och då känns allt så jävla värt. I höst får jag njuta, men sattan vad jag skall njuta därtill. Då ska jag festa, fika, krama mina vänner och dansa <3

Tjingbing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0