hejejejeje

Tuggar tuggummi för första gången på ungefär 7463527 år. Eller dagar åtminstone. Fan vad det är fresh och gott och underbart och världens bästa jävla uppfinning egentligen. Så jävla underskattat!! Som de schéna tider kallat Gymnasiet då jag spenderade 99% av alla dagar med att hinka 6 kronorskaffe, lakritsfudge, smartciggz och Stimorol Senses Tropical Twist (= inofficiellt utnämnt till VBT (=Världens Bästa Tuggummi)). Saknaaaa

Men jag är ingen gymnasietönt längre. Jag är väl en s.k "ung vuxen" som strax förändrar mitt liv radikalt med att få exakt samma räkningar fast till en annan adress, skillnad: adressen är skriven på Mig, i mitt namn, kontraktsbindande. Hade jag varit nerdy hade jag skrivit: "Vuxenpoäng till mej ;P;P" men jag pallar ej fläka ur mig mer. Narra vad som narras bör?

Vet att det låter bortskämt men ett problem jag har är att jag ej kommer kunna leva utan dagstidning när jag flyttar. Alltså, en frukost blir kanske 89% tråkigare utan tidning och hur ska jag någonsin kunna insupa samtidskunskaper av samhällelig karaktär om jag varken kollar på tv ELLER har dagstidning? (kommentaren: "internettidning" kommer ignoreras hatiskt)

Svåra problem. Men en sak i sänder, först ska jag ringa vaktmästaren imorgon plus beställa bredbandet och även fara ut och ~~Luncha~~ som en riktig bloggarhora. Vad gör man inte för fansen


Imorgon börjar mitt livs viktigaste flyttpackning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 Wish me luck

PS Tack för fina kommentarer när jag var depp. Uppskattades. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0