världens sämsta morgon

Pga ett sms med ett visst innehåll och en omöjlighet till att kunna få tag i Rosita så spenderade jag hela morgonen gråtandes i tron om att hon var avsvimmad på akuten, låg i koma eller var död. Ringde typ 32838490403 ggr till henne plus till hennes mamma utan resultat, och det är fan bland det värsta jag varit med om.

Jag till och med grät när jag kom till jobbet, och vetskapen om att man skall jobba 25 ½ h vid ett sådant tillfälle och omöjligen kan fara iväg är för fan det hemskaste jag kan tänka mig. Tur att jag har världens bästa kollegor

Men även om dagen började på sämsta möjliga sätt (men det löste sig! hon lever och jag älskar henne <3) så har den fortgått desto bättre. Promenix med alla i solen, och chill eftermiddag. Ikväll skall jag laga lasagne till min brukare (med KÖTT TJÖTTTTTTT i!!!!), kommer äga.

Annars tänker jag mest på vit choklad med crisp i (som jag ej erhåller just nu) samt att jag flyttar imorgon!!! :D:D:D::D:D::D:D::D:D::D:D:D::D:D:D::D:D::D:D


Är så HÄR taggad: |-------------------------------------------------------------------------------|

gånger en miljon :D

Uppdaterar ev. imorgonkväll från ~~Tha Cheeseroad~~

PussN

PS och det känns fortfarande alltid så jävla onaturligt när jag gör :D-smileysar. Det är så jävla ojag på något vis. *kämpar tappert ändå* DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0