wö?

Proleterar, sliter i min anletes svett, tjänar mitt levebröd, gör rätt för mig i samhället, osvosvosv. Städade nyss i lägenheita, såväl dammsugning, toaletter som spritning av alla handtag (det är inte min bakteriefobi som spelar, det ingår i städrutinen) och jag blev typ bäng av spritdoften till slut! *billig fylla*

Skämt åsido, här sitter jag och avnjuter en good fairtrade-energi-dryck som en Gamer-p12:a som innehar ödmjukhet inför sin omvärld (ha, existerar knappast) och funderar på om jag skall fetta ballerinakex eller ej. Det är schént när man jobbar dygn - att en del tid går åt till att göra ingenting.

Jag är nämligen världsbäst på att göra ingenting. Det är det bästa jag vet! Oavsett om det är solo eller i sällskap. Ingenting - det bästa är

Längtar som sattan till flytten och läser massa bloggar, och se på fan så hittade man en nicnic intervju: Nanna Johansson intervjuar Liv Strömquist! Guld och gröna skogar! Läs för helvete:

http://fembilder.blogspot.com/2011/07/intervju-liv-stromquist.html


Nu skall jag fortsätta med ingenting.

Vi höres, eller nå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0