sorgendöden

Drar till nördmaling 2 dygn, bloggen får ytterligare tid på is. But I'll be back!!!!!!!!!!!!!!! *den som väntar på nå gott*

För övrigt storgråter jag inombords får att ca 10 kompisar plus ytterligare trevliga bekanta beger sig till Borlänge i detta nu. Anledningen till att jag gråter är att jag HADE en biljett till P&L, men ej längre.


Hur kan jag vara så jävla dum i huvudet att jag missar Bob Dylan? Fattar fan inte mig själv. Tror nog att jag inte sväljer känslorna förrän dagen jag flyttar in i min bästa lägenhet med min bästa Roz <3


Aja, hörs, So long osv


PS Köpte en asm kavaj igår efter tre års sökande efter "Den Rätte". Bild någon annan dag *styr modeblogg*. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0