sssun


Hej bloggen dog du?




Har varit så jävla sjuk sen i torsdags, tror inte jag har svettats i sömnen så mycket någon gång i hela mitt liv. Har nog fyllt upp svettkvoten for a lifetime nu, pga febersvetten. ÄCKLIGTTTTTTTTTTTT
Plus att jag hatar feberdrömmar.

Har inte lämnat Mariehem sen i torsdags, sorgligt. Istället har dagarna fyllts med Zelda Ocarina Of Time och L-word säsong 5 (slut nu, bara sexan kvarrr). Rosita är fan guld värd som tagit hand om mig när jag inte kunnat göra det själv. Gosegumman. Du får 5 av 5 toasters <3 Du borde även få Allers Guldhjärta????

Vi har för övrigt fått The Master Sword i Zelda = Link har blivit vuxen. Hyrule har blivit läskigare. Plus att man måste hitta massa nya vapen då de gamla inte funkar på vuxna Link. Men det skall bli QQQQLLLLL.




~~Linkgubben och dryg-Navi~~

Kommentarer
Postat av: Monka

Haha heja dig i Zelda! Bästa spelet ever <3<3<333

2011-06-15 @ 01:08:44
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0