Burn down the disco - hang the blessed DJ


Pluggsöndey i sin rätta bemärkelse: har suttit sedan 17.00 till nu (med undantag för middagspaus och våffelpaus (våffelpaus = den bästa pausen)).

Känner mig hjärnmör men smarty! Det positiva med att plugga = man blir smart(are?).

Men nog om det. Helgen har varit fin med chillfekke med Rozitah's friendioz på frefre och flatmiddag på lördageN. Nu taggar jag främst Umeå Open som häpnadsväckande nog utspelar sig nästa helg! SCHNIZE

Idag fastnade Winnieboy med ena klon I min hud lite för länge för att det inte skulle anses som en traumatisk upplevelse. Det var nog vad som kan benämnas som hemskt. Tror att min katt innehar en smula schizofreni; ty han är världens goaste och mysigaste lilla gos ena sekunden, sedan omförvandlas han till demoncat - ondskan personifierad. Oh that cattycat

Men jag älskar honom för den han är, trots hans brister. För alla har vi väl sådana.

Imorgon (måndag) är jag med i en intervju i VF, håll utkik umebor kära umebor :----) ;;;;)



Demoncat när han låtsas vara intresserad av annat än våld och sadism. Hans bluff kan dock inte genomtränga min vetskap om vem han egentligen är.. But I love him anywayz <3334567890

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0