heiji lego

Bygger lego med Rosita. Får fan prestationsångest när jag ser hur jävla snyggt och strukturerat hon bygger jämfört med min jävla flumhög till hus..WHY DO I SUCK?!

Har ätit födelsedagsmiddy för min 23-åring till brusha och jag gjorde mitt livs första potatisgratäng medan de andra åt fransyska och klyftpotatis. Det var gottottottott (eller ja köttet vet jag ju inget om huruvida det var gott eller ej men det kan antas).

Skulle på fekke sen senare på quellN men blev ej så. Så nu sitter vi här istället, delar på en 7,5 Sofiero, käkar gorra och bygger plastborgar ackompanjerat av Imperiet. "Har du en spak i kistan?"

Man blir lugn av att bygga lego. You should try it

Imorgon blire femifesty för hela slanten, taggish! Hej Klossen!



tjänargumzan

Kommentarer
Postat av: molly

jag å nisse brukade bygga lite lego i somras = ägde

2011-03-13 @ 15:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0