wellywelly


Klad_chey_rorro_skabbz

(Lånad bild av ~~Anna unt ze camara~~ fast det är jag som tagit den... eller öh ah oki)


Har inte gjort en spottlista på typ EN HEL MÅNAD!!!! Och det kamrater kära kamrater är inte likt moí! Visserligen behöver jag inga fler dirr kan väl vissa enfaldiga påstå (med mina 93 styckna jag redan har, nyss räknade (dock är nog 15-20 subscribeade men ändå)). MENE jag håller inte med.

Ty man kan aldrig få för mycket variation när det kommer till musik. Så jag slog slag i saken nu och komponerade någonting konstigt. Den blev lite för spretig för att egentligen vara bra som helhet (både vad gäller genrevariation och stämning), men här är den om någon har idétorka vad gäller kvällens lyssning: http://open.spotify.com/user/filippen/playlist/2uueop68xo3Rp7VvDN2Vv3

Idag gick vi ut med Winstonboy för första gången! I koppel då, så att han vänjer sig succesivt innan han blir en renodlad utekatt som jagar råttor hela dagarna. Han var jätteduktig, min gulligaste älskade demoncat (L). Han blev rädd för hundeeeen. Skulle jag också blivit om jag var så liten som honom.

Nu ska jag laga foodieee

byeeeez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0