mobbeyo


Rosita ägde mig igår, fast jag ägde henne tillbaka också:


R: "Tänk om jag inte finns på riktigt; om jag bara varit din låtsaskompis hela tiden och dina kompisar tänker ba: 'ÅHH NEEJ nu pratar hon om Rosita igen....*suck*' samtidigt som de försöker låtsas som inget!!"

F: "Hahaha fan vad elak du är! Du är min sämsta låtsatskompis!!!!!"

Wöwö, ska pluggy med Soffan_gurrl på Bibliz snart. Ska även in till Telia och köpa någon ny mobil, så sjukt less på min som dör hela tiden. Ska kolla om jag kan binda upp mig till Telia Max 25 (som jag redan har och trivs fett bra med) i typ 12 mån och på så vis kunna köpa en mobil billigt.

Det enda tråkiga med situationen är att min icke-materialistiska sida är så stark så att jag inte ens tycker att det känns kul med ny mobbeyo, bara drygge. Dock värt att ha en fungerande telefonerarapparat. Hatar konsumtion, hatar slit och släng MEN VAD GÖRA

Men men, better be goin'''''


iCiáo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0