sundaj

Gamla klassiker blir aldrig dåliga; grrrreat

Sådant man bara blir obeskrivligt lycklig av.

Idag fyller min eminente kamrat Lova Öberg 20 ~~jordsnurr~~. Hon är numer vad man kan kalla gammal. Jag är fortfarande ung. Jag fyller så jävla sent. Jag är nästan den yngsta jag känner!  Men jag är glad ändå. Fast det är ändå coolt att vara tjugo (obs ej för att man är berättigad att besöka och handla varor på systemet). 19 är en så jävla tråkig mellanålder. Man hade lika gärna kunnat vara en töntig 18-åring (fast vad är skillnaden egentligen). Som när man var yngre och försvarade sig själv som yngst i sammanhanget (där det handlar om några månaders skillnad) med att: "Men jag kommer i alla fall att leva mycket längre än dig!!!". Logik

Är cepeeeenervös för bostaden som jag står etta på. Jublar verkligen inte förrän jag skrivit på kontraktet (om jag ens får göra det). Men jag ber till min turstjärna in tha meantime *ber*. Snälla Gud - om du finns, osv.

Ovan är fångsten efter måndagens "räd".


Kommentarer
Postat av: Monka

PARENTESERRRRR

2011-05-15 @ 23:26:03
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0