åhåhåh cheyer

Åhhhh, älska; hittade världens töntigaste lista om "hur tjejig man är". Ett måste för den inskränkta, könande, fördomsfyllda.

[X] Du har fler än 10 nagellack.
[X] Du har/haft en parfym som kostade mer än 500.
[ ] Du har eller har haft lösnaglar.
[X] Har/haft en bild på dig själv som bakgrundsbild på datorn. (på mig och rosen, dock)
[X] Du har minst 5 klädesplagg som du inte använder.
[ ] När du var liten ville du vara en prinsessa.
[X] Du brukar gå på stan med din mamma.
[ ] Du har haft rosa på ditt rum
totalt: 5


[X] Du har färgat håret.
[X] Du har slingat håret.
[ ] Du har alltid din mobil med dig.
[ ] Du dansar vilt när du är ensam hemma
[ ] Du går aldrig hemifrån utan att vara sminkad.
[ ] Du har inpackning i ditt hår minst en gång i veckan.
[X] Du älskar att gå till frisören.
[ ] Du solar hellre än att bada. (ehhhh gör helst inget av det)
totalt: 3



DU ÄLSKAR:
[X] Skor (fast jag älskar jackor mer)
[ ] Färgen rosa
[ ] Shopping
[ ] Dekorationer
[X] Speglar (är så äckligt vain att om ni visste om det skulle inte vilja umgås med mig mer!)
[X] Skolan (dvs Uni. för Uni. älskar jag fan!!!)
[ ] Delfiner
[X] Disneyfilmer
[ ] Ljus
[ ] Blommor
[X] Mjukisdjur


totalt: 5

 


Du shoppar på:
[ ] MQ
[ ] Kompaniet
[ ] Victoria's secret
[X] H&M
[ ] Aima
[ ] New Yorker
[ ] Gina Tricot
[ ] NK
[ ] Top Gun
[ ] Taily Weijl
[ ] Bijou Birgiette
[ ] City Girl
[ ] Colosseum
[ ] Sisters

(Hej snobbutiker, ser jag ut som en kapitalist?)


totalt: 1

 


DU SÄGER OFTA:
[X] Whatever
[ ] Oh my god
[ ] Vet inte
[ ] Cutie (???)
[X] Va?
[X] Visst
[X] Säkert
[ ] Ursäkta?


totalt: 4

 


DU LÄSER/HAR LÄST:
[X] Frida
[ ] Cosmopolitan
[ ] Glamour
[ ] Elle
[ ] Teen Vouge
[ ] Bravo
[ ] Solo
[ ] Wendy
[ ] Bravo girl
[ ] Star Flash


totalt: 1

 


DU GILLAR DESSA FIMER:
[ ] Elizabetown
[X] Eva och Adam
[ ] Freaky Friday
[ ] Ciao Bella
[ ] A Walk To Remember
[ ] Sweet home Alabalma
[ ] Where The Heart Is
[ ] Just My luck
[ ] John Tucker Must Die
[ ] The holiday
[ ] Girls United
[ ] How To Lose A Guy In 10 Days
[ ] The hot chick
[ ] My girl

(Visste inte att det var obligatoriskt att cheyer ska ha urkass filmsmak)


totalt: 1

 


DU BRUKAR/HAR KOLLAT PÅ:
[ ] Lost
[X] Top Model
[X] Projekt Runway
[X] Desperate Housewives (kollar fortfarande <3<3<3)
[X] The Simple Life
[ ] Men In Trees
[ ] 8th & Ocean
[ ]Grey's Anatomy
[ ] The OC
[ ] Laguna Beach/The Hills
[ ] Nip/Tuck
[ ] Gilmore Girls
[ ] One Three Hill
[ ] Heroes


totalt: 4

 


DU TYCKER ÄR BRA:
[ ] Paris Hilton
[ ] Jessica Simpson
[ ] Mariah Carey
[ ] J-Lo
[ ] Britney Spears
[ ] Beyonce Knowles
[ ] Christina Aguilera
[ ] Hilary Duff
[ ] Lindsay Lohan
[X] Gwen Stefani


totalt: 1

 


Får du 0-20: mer pojke än tjej - hallådär!
Får du 20-30: pojkaktig tjej
Får du 30-40: rätt så tjejig
Får du: 40-50: är du en tjej!
Får du: 50-60: du är riktigt flickig!

Hahahahhaha ps lägg märke till översta testsvaret: "Får du 0-20: mer pojke än tjej - hallådär!" hahahha vadå "hallådär!"? Som om man brutit mot någon jävligt farlig lag? Som om man vore ett freak av rang? Nästa gång jag ser en butch skall jag stirra denne blint i ögonen samtidigt yttrandes med ilsken röst: "Hallådär! Återgå genast tillbaka till ditt riktiga genus!"

HAHAHA ps2 upptäckte nu: "Får du: 40-50: är du en tjej!", meaning: jag är inte en tjej? Tack kära test för att du har klargjort detta, nu är jag äntligen på det klara med min könsidentitet <345


Kommentarer
Postat av: Linniz

Alltså hahahah jag sitter och döskrattar för mig själv på jobbet åt "hallådär!", väckte till och med Khurram som försöker sova i personalrummet för att jag skrattade så mycket

2011-11-28 @ 10:42:50
Postat av: /Filliezzzz

Hahahaha åh så himla ägigt <3<3<3 Men visst var det sjukt random??? Undrar vem det är som skriver alla sådana här listor ?!?!?!

2011-11-28 @ 17:57:21
Postat av: MonkanNNN

Heheheh det är ju troligast 14-åriga tjejer som har suttit och gjort detta test :P

2011-11-29 @ 20:18:37
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0