Traxx

Dricker öl och pluggar samtidigt, för att lindra kvällen som inte blev som jag tänkt. Våldtar man en rolig syssla om man blandar den med en tråkig? Tåls att tänka på. Men just nu var det fan det bästa jag kunnat göra. Har hela jävla frysen fylld med bullar därtill, efter 4 h's bakande. Så nu hoppas jag era djävlar att ni njuter gott av varenda tugga på torsdag! De skall ätas med andakt.

Min blogg kanske blir roligare när tenty är över på måndag. Men jag lovar inget.


Byeeezz


Härlig mobilkvalla i Berlin, som sig bör. Cheer's brotha'

Ps. Fick träffa Soffan_cool idag (+ ETQ :---) )!!!! Så himla vackert att återse hennes sköna leende och höra hennes kloka ord. Ds

Kommentarer
Postat av: Rid-Hanna

åh vad glad jag blir att du gillade presenten=) har du öppnat den eller sparar du det till den 8e? vet inte om halva kommentaren försvann, eftersom jag inte såg hur den skulle se ut:)kramis

2011-11-03 @ 15:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0