bajz

Har haft en lång dag, men bra dag. Stannade tre gånger på hemvägen från stan för att fota det vackra höstljuset på den vackra höstiga omgivningen. Det är EXAKT därför jag velat ha kamera så många många år.

Allt rullar på fint; bjöd som sagt Lova på middy i tisdags och igår bjöd Sofia mig, karma of life?????? Det var en fett god rödbets/spenatpaj som jag vill knäböja inför än idag. Åt typ upp halva pajformen, kände mig lite glupsk men svårt att hålla sig när smaklökarna lever i eufori! Har själv massa rödbetor i kylen som jag bara känner delade känslor inför:

1. FETT billigt!
2. FETT gott!
3. FETT nyttigt!
4. Men vad fan ska man ha dem i???

Man kan ju inte göra borsjtj varje gång man vill äta rödbeta. Any other suggestions?!

Drömde för några nätter sen att jag var trummis i ett band och när jag vaknade kändes det inte som att drömmen varit en dröm, utan det var så naturligt. Man lever bara en gång så pga denna dröm har jag bett min kära bror att lära mig lite grunder, han är verkligen rätt person att få hjälp av. Skitsamma om det är ett projekt som läggs på is om 3 månader eller om jag aldrig blir bätte, jag har noll ambitioner utan vill bara ha a grejttt funnn timeeee. That's all that matters i slutändan.

Och juste! Höll på att glömma! Vi har massa kissebarn hemma nu <3 Vill behålla alla, det kommer inte bli en kär bortlämning i januari </3 Men jag skall njuta den tiden de finns här för det blir inga fler kullar efter denna eftersom Winnieboy knipsas nästa onsdag. Hard timez va

Kommer bilder på kissebebisarna inom snar framtid men jag har inte fotat dem än, med respekt för att de är nyfödda.

Nog med updatez, hörs mer i helgy KANSKE OM JAG ORKAR

för sånt vet man aldrig på förhand

Kommentarer
Postat av: Linn

Tror jag hade rödbetor i en gryta en gång, annars funkar ugnsrostade med lite salt peppar och olivolja över superbra. Eller som en del av en sallad. Har även smakat rödbetscheesecake en gång vilket var rätt episkt, har dock inte receptet men det borde gå att experimentera sig fram till.

2011-10-13 @ 22:12:57
URL: http://labecula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0