frulle 2.0

 

 

Om jag skall lära mina eventuella barn ett enda dyft, så skall på topp ligga uppvärderingen av frukostätande. Det är, och kommer alltid att vara - dagens viktigaste mål. En sanning som heter duga

 

Ovan till synes torftiga frulle är av vardagssort. Är jag tillräckligt uppstyrd på helgerna för att gå upp innan 13.00 så styr jag sjuhelvete till frukostar, det skall ni veta. Jag skall fan styra en Bed And Breakfast. Typ på Irland, känns lite charmigt stereotypt. Fan vad smart, write it up bitch (dock redan nedskrivet nu eftersom detta är en bloggy dööh)

 

Imorgon skall jag lyssna på någon revolutionsskit samt slå sönder djurskinn, det sistnämnda inte så hemskt som det kanhända låter.

 

Knäböjer mig för övrigt inför alla ickeexisterande gudar för att hylla den anledning att jag återupptaget mitt DH-tittande efter 1½ års bortfall, befinner mig således på säsong 7. Äntligen får jag bli rädd över Pauls läskiga aura! Ätligen får jag beskåda Gabrielles känslokalla graciositet! Äntligen får jag njuta av Bree's mogenhet! Äntligen får jag åter hänföras över Susan's till synes eviga förkylning! (Nämner inte Lynette just nu pga personal issues jag haft mot henne senaste avsnitt). Tack DH, för att du är så underbart stereotyp och därmed underhållande <3

 

Nu skall jag sova, s'att jag får käka frulle snart va va


Kommentarer
Postat av: AnonymAnonym

Snart får du något spännande i din brevlåda!

2011-10-26 @ 22:07:55
Postat av: /Fillzor

Va!! Vad spännande!!! Tackar på förhand du okända fast troligen kända främling, så ödmjukt av Eder

2011-10-26 @ 23:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0