jag vill veta vilken spännande bokstavskombination jag bär på





m0b33lpicz

Kommentarer
Postat av: Monkaa

Är det där dörren på piepstoan?? Ni som ristat in?



Haha måste förövrigt tillägga att fenomenet "stupid one" fortfarande lever kvar. Jag är en stolt skapare :D

2011-10-20 @ 23:22:52
Postat av: Filliezzz

Hahaha ja det är det faktiskt! Sjukt kul att du lagt märke till det ;) Rozen ristade in det en gång när vi var där.



Hahahahahaha jag veeet - lolar högt varje gång jag kissar på Pipez, sist jag var där (och var full av förståelig anledning) så fumlade jag med mms och tänkte skicka bild av helvetespapperhållarna till dig just for the lullz för att ge dig cred för din kreation, men sket i det då själva mmsandet kändes för komplicerat, haha!

2011-10-26 @ 23:57:01
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0