t4t2z

Ett hastigt fotocollage tillägnat er alla som inte har tillgång till världens sämsta och bästa community (bra det, keep it out and keep it real!), ni måste ju också få se tortyrverksamheten som bedrevs torsdagen den 6/10 2011 mellan 14.30-15.30 :


 

Har dessvärre inga bilder på älskebarna utan plastN men det kommer nog senare när de läkt ordentligt. Personligen ser jag inte riktigt charmen i bephantenflottiga och bläckkrackelerande blodsår, liksom.

 

Men en sak är säker! Min själ är såld och beroendet sått, vet att nästa blir under 2012 för tills dess har jag kommit på nya awesome motiv.

Nu ska vi glo "Min vän percys magiska gymnastiskor" för vad är egentligen mer classic än en classic

Nighty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0