turz

Alltså ej liv1; har spenderat de senaste 40 minuterna med att plöja igenom 2 veckors missade blogginlägg (ca 297 st) på fittlovin' och SEN när man är klar och trycker på uppdatera för skojs skull för att verifiera att man verkligen har TILLFREDSSTÄLLANDE NOLL INLÄGG så ba: "157 Nya Inlägg". Då säger jag FUUUUUUUUUUUUUU

Plus varför läser jag massa töntbloggar? Så jävla många skitsidor, dock ej av folk jag känner vilket rimligen gör det än mer oförståeligt varför jag fortfarande premmar på skiten. En drastisk rensning krävs.

För övrigt var det äckligaste idag när jag skar mig på lille tummelummen när jag skulle hacka rotfrukterna till "rotfrukter i ugn". Det äckligaste var alltså inte blodet som kan förmodas (och varför blev jag inte svimfärdig???) eftersom det kamouflerades av rödbetssaften: det äckligaste var att en BIT av tummen låg kvar på skärbrädan efteråt!!!

Ska aldrig mer laga mat. Fast jag kommer nog bara hålla mig i 24 h på det planet.





Kommer bättre innehåll senare. Just nu lever jag för mycket i själen för att hänge mig åt skrivandet. Det går i vågor som de lärda vet

ps Visste ni att pesten skördade ca 40-50 miljoner liv under  ~6 år? Gälet. Kommer väl ske igen. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0