new life

Amandus och Linda kommer hit på middy on frifri. Fattar ej varför men av någon anledning får jag alltid serious prestationsångest när jag ska bjuda folk på middag som är så välrutinerade när det gäller matlagning; eller jag känner mig så sjukt noobig i själva "vuxengrejen" att bjuda folk på middag. Jag vet ju att jag KAN laga god mat, så jag försöker liksom förstå var mina tankar härrör ifrån.

Fast egentligen känner jag mer bara att jag är så jävla glad att jag äntligen får bjuda tillbaka på alla goda middagar och goda vinflaskor och annat gott man bjudits på under sina dagar av fina familjemedlemmar. Jag vill inte och behöver inte vara den snyltande tonåringen längre. It's passed




Kommentarer
Postat av: Emma

min bästa dröm är att bjuda hela gänget på middy ute på restaurang <3 btw, är ej så aggro som det verkar i nedre kommentarer!!!!!!!!! gillar dina försvarstal ;) puss

2011-09-22 @ 11:11:12
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0