Det som vackert är

Tack och tack Linniz för tipset om John Lennon-hyllningen på OS-avslutningen. Har ju som bekant ingen televisionsapparat i mitt hushåll, således kunde jag ej följa denna för mig mycket stora händelse i realtid. Turligt nog existerar ju SVT Play, va.

Fint och hedrande, och så himla passande. Kan inte i ord beskriva vilken fantastisk människa han är, var, och för alltid kommer att vara. Bara en sådan sak - att han fortfarande sprider glädje och sammanhållning bland människor, så lång tid efter sin tragiska och plötsliga död. En av de vackraste människor som någonsin har funnits. I hela min kropp sprids det en oförklarlig och levnadsfylld glädje och kärlek och ett enormt hopp - ut i varenda cell - när jag tar mig tid att känna, och minnas, och bejaka mina tankar inför denna fantastiska person. En omätlig och outtömlig drivkraft och expanderande inspiration, som alltid har funnits sedan barnsben, och som kommer bestå livet igenom. Musiken är terapi, texterna filosofi, politiken revolutionär ideologi.
 
Brukar ideligen känna så starkt att tanken slår mig: Jag måste dedicera en tatuering åt honom, jag bara måste, måste, måste
 
För att sedan komma på att: hehe, det är för sent
 
 
Och alla som tror att man ångrar ett sådant val, som vuxen, kan ju ta sig. De har ju inte ens förstått en promille om vad det handlar om
 
Men det är lugnt, jag förväntar mig inte
att folk skall förstå
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnizzzz

Men gumman vad vackert att du blev så glad!!!

2012-08-13 @ 10:02:43
URL: http://linneagkv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0