draginspo 2~~

 
 
 
Har en jävligt dryg impuls florerandes innanför skallbenet mitt: har blivit less på mitt hår igen så är så jääävla sugen att bara raka av hela skiten. Det mest frustrerande är att jag faktiskt har en hårtrimmer här hemma, så skulle liksom ba kunna spontangörat i min ensamhet.
 
Ok tänker ni - skitsamma - är väl bara att görat. Men ni fattar inte vilket drygt projje det var att bli blond!!! Tog så jävla lång tid + att jag lovat mig själv att prova färga det i en tokig färg nu när man kan när man e blond och inte mörkbruk som annars. Måste ju få ha asklila eller urtvättat rosa eller orangeröd eller vafan som helst. När man kan!!!


Gudars, hur skall detta sluta
.
 
+ Att när skall vi draga egentigen?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0