en blir väl indoktrinerad på jobbe~~

Har sett otaligt många OS-timmar pga mitt jobb, och nu lagom till mina fem veckors arbete är slut, efter sjukt många sporter/grenar, kan jag nu säga att handboll fan är bland det roligaste att kolla på (är ju ej en van sportkollare eller tvtittare så detta beslut är taget efter noga övervägande). Kunde inte gå på toa eller äta middag förrän typ åtta för att det var så spännande!!! Mellan Sydkorea och Spanien!! Alltså så himla spännande när båda lagen är asbra och det är asjämnt hela tiden!!!
Många andra lagsporter är rätt tråkiga att kolla på, just för att det är så lite action. Men handboll alltså, man blir ju typ stressad av att det händer så mycket, fast på ett bra sätt!
 
Dock minus för att kommentatorerna så uppenbart tycker att "dam"sporter är ickeintressanta då de hellre pratar om kommande och gångna herrmatcher och herrspelare titt som tätt
 
 
Alltså hela OS är ju ett jävla analysprojekt, vill analysera exakt ALLT i termer av kön, genus, sexualitet, etnicitet, framställning och tolkning, förväntningar, diskriminering etc. Synd att OS är över typ nu eller så, hade lätt skrivit min C-uppsats om det annars
 
wöwö, skall komma på nåt annat fett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0