fekkefekkefekke

Wöwö, bille till Stockholm kirrad + bille till Götet kirrad! Nu behöver jag bara kryssa över genomlevna jobbpass i mitt schema i 7 dagar till - sen är jag finito på arbetsfronten för ett jävla bra tag framöver. Som jag brukar säga; sen ska jag aldrig mer jobba i mitt liv. Men riktigt så drastiskt må det kanske inte vara, blott i tanken.

Önskar alla lyckliga, fina, glada människor som befinner sig i Stockholm denna afton en ~~happy pride~~, önskar jag var där med er och firade. All kärlek är bra kärlek, alla människor är vackra!
 
Glöm inte det.
 
Nu avrundas quella med kvällste+vänner+kex, innan man skall upp i ottan igen och: arbeta


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0