Grattis på fredag

Är så jävla speedad???? Kan inte sitta still???? Uppåttjack?????
 
Vet inte ens varför! Men tackar och tar emot. Man blir så sjukt jävla produktiv, är typ inte trött på ett endaste litet vis. Bara superpigg och astaggad på allt och inget
 
En cool bild på mig och mina coola vänner utanför max övik (där alla coola kids hänger) i somras:
 
är ett hipsterpretto :--)
 
 
Ps Det är den största förolämpningen jag vet: när folk kallar mig pretto. Sluta med det!!!!!!!! Det har ingen förankring i verkligheten och är ett helt obefogat påstående, att Jag skulle var Det. Ds
 

Kommentarer
Postat av: Mollsan

Hehe nänä...

2012-12-07 @ 23:14:49
URL: http://Blondinmolly.blogspot.com
Postat av: Filliezzz

...

2012-12-08 @ 01:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0