http://open.spotify.com/track/0GccYPkCirQ40PxHycEEYA

Det gör inget att jag är ett vitt piller
när jag ruttnar
i dina händer
 
inget att jag är ett vitt piller
när jag ruttnar
i dina händer
 
Det spelar ingen roll att jag är en kanyl
när jag rostar
i dina ådror
 
ingen roll att jag är en kanyl
när jag rostar
i dina ådror
 
 
 
 
Är ju inget fan av konceptet: man (i egenskap av homofeminazist) men DB = Så. Jävla. Het.
Fast het på ett konstigt sätt. För jag vill fortfarande inte ligga med honom?! Hej KP vad äre för fel på mig jag tänder bara på cheyer
 
Mvh/zuperflaty

Kommentarer
Postat av: Monkannn

Så jääävulskt snygg 'n karl.

2013-01-01 @ 20:18:52
Postat av: Filliezz

Joman tackar!!

2013-01-01 @ 23:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0