Nu

Önskar att jag hade någon spännande kaffepreferens, mer än bara: cepeestarkt. Mer än: dark as midnight on a moonless night. Men man kan väl inte vara c_ool/schpännande på alla områden heller. Det går ju bara inte.
 
Tänker hela tiden (dvs minst 1 gång/dag) på hur roligt det vore om jag spillde ut kaffekoppen jag håller i handen över dattan så att datorn = uppsatsen förstördes. Jaa eller alltså har ju back-up på usb (är inte helt orutti) men den sparar jag bara på efter typ var femte sida. Så det hade kunnat bli rätt katastrofalt ändå tänker jag, om kaffespillet skedde. Tycker att detta är lite spännande! Det finns fortfarande risk att det sker. Den som lever får se!
 
Tänker på hur annorlunda allt var för ett år sedan. På hur annorlunda jag är nu, gentemot då. Jag trivs bättre med den jag är nu. Det behöver inte betyda att jag är en bättre människa, men jag trivs bättre. Jag tror att jag lever mer, nu. Men det betyder inte att jag förkastar allt som existerade då. Fina minnen bör alltid ihågkommas. Men det vackraste av allt torde väl vara: den oändliga utvecklingen.
 
Jag vill arbeta aktivistiskt med djurrätt. Det vore ball. Så himla viktigt, menar jag. Ett bra mål för 2013 tänker jag! (Obs inget jävla nyårslöfte för jag tror inte på sån skit). Synd att du reser bort en längre stund Ida, annars hade du kunnat tagit mig under dina vingar gällande detta :( Vi styr när du kommer hem!
 
 
Happ, skall väl lalla vidare, vi ses ute i etern~~
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0