~~snake bites~~

Man glömmer alltid bort hur drygt det är att ha en oläkt piercing mellan varje gång man piercar sig. Tur är väl det, annars skulle man väl knappast göra om'ett. Typ lite samma som att skaffa ungar, man glömmer hur dryga de är när de är små och 100% uppmärksamhetskrävande, så därför knullar man igen i tron om att "bebisar e så GULLIGA vill ha en till!!!!". Fast en piercing är eventuellt mindre krävande än en liten unge. Eventuellt.

Känns bra i alla fall, hoppas bara tiden går snabbt så att jag kan byta ut labreten mot ring (ser ganska idiotiskt ut att  ha två olika piercingar eh.). Nu har jag checkat av ännu en piercing på min to-do-list, snart finns bara nippeln och tungan kvar, efter alla öronpiercingar. Alltså, kommer dock aldrig våga göra de två förstnämnda, så jävla läskigt. Synd på så snygga tingestar.

Så här ser jag med andra ord ut nuförtin'! :





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0