tipz till mina veg.kamrater (och alla andra också, för all del)

visste ej att ica maxi var heavenly heaven vad gäller vegkäk. lova (och emma?) har tipsat om detta veg.pålägg tidigare och jag har varit sugen på att testa aslänge men aldrig hittat skiten. finns tydligen bara på ica maxi. men i helgen var vi förbi maxi och kapet var ett faktum. efter dagens frukost kan konstateras: de höll vad förväntningarna hoppades på! konsistensen var att hurra för, som vegetarian får man ju sällan förtära saker som liknar kött i konsistens, med den sega fiberheten liksom. men smaken var det bästa, en härligt rökt och salt smak. riktigt gott faktiskt! nu återstår problematiken att jag ALDRIG är på maxi. får typ fara dit en gång i månaden för att bunkra upp.





gödarns

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

jag har typ svårt att äta sånt som smakar/känns som köttEE, så kommer fan ej smaka :-(

2012-02-27 @ 12:37:01
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: /Fillzor

Jo, det förstår jag verkligen. Kött är ju inget man saknar eller eftersträvar att få äta som veg., men det är kul med något vegfabrikat som inte KÄNNS konstgjort, om du fattar. Vid närmare eftertanke smakade det väl inte riktigt kött heller, men det var en schnajsig smak. You should try it anywayzzzz!

2012-02-27 @ 23:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0