drägg1

Kul att bli anklagad av hyresvärden för att vara ansvarig för drägget i trapphusen (ASMÅNGA halvätna salamikorvsbitar utanför våran dörr, så jävla äckligt men av ren princip städar jag ej bort andras skit. + oidentifierbar kladdig, röd vätska längst ner vid entrén, förmodligen någon jävla alkoläsk eller andra tönterier). Ba "Ni hade fest i helgen va?", olyckligtvis hade vi fekke samma kväll i Ludvigs ära, men det var 10 pers som alla var lugna och drog innan ett, medan festen nedanför höll på rätt mycket längre, med gaaaanska många fler besökare. Alltså bara en grej: Blir fett sur av att bli anklagad när vi skött oss exemplariskt de få gånger vi haft fekke! Pallar ej att nästan bli uppläxad som om jag vore en ansvarslös omogen 16-åring vilket alla andra på fekken nedanför var, vad fan - väx upp! Tydligen kostar det 1000 spänn för en städutryckning som görs när det blir "oväntat stökigt", ledsen men jag tänker ej betala ett öre. Ett tips är att välja sina fekkegäster med större omsorg och ta ansvar för drägget som blir annars......


lolololololololollololololollolololollololololololollololol


Nu ska jag spela trummor med Amandus, kolla på eltrummor, och gå på DJ-lerre med Linda! Världens bästa dag, kanske (bortsett från det mitt första stycke handlade om).

PS Känns ju extra kul att ha fekke på friday här, skulle vara så sjukt pinsamt om den spårade bara för att jag stolt och skrytigt snackat om hur skötsam jag är. Fast skitsamma, fekken kommer äga! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0