massa onödigt skit läs ej

Det bästa med att hänga på språkgränd är att jag får hänga och njuta av quality-time och cp-time med mina bästa vänner. Det sämsta är när man skall med bussen hem. För att:

1. Det tar typ 45 min att ta sig hem till fittboda (=känns inte ens värt att bo i stan när det känns som att man bor i jävla bushen. tar fan lika lång tid att åka buss till holmsund)

2. Det är så JÄVLA drygt att stå ensam vid ÅC-hållplats vid alla fekkeglada människor på glatt fredagshumör, alla hänger i gäng och så står man där ensam och nördig ba: "jag ska inte vara social för jag ska hem till min flickvän och mina katter". Och så skriker alla och tar över hela bussen och det är tusen miljarder människor och alla ~coola katter~ kliver av vid Vasaplan för att fekka vidare, och där kliver det på tusen miljarder till. Är typ mellanstadie/högstadiefeeling på det, är typ en otrevlig social situation

Fast det är klart, när vi flyttade hit var jag rädd för att boka tvättid själv för tänk vad pinsamt om nån av våra randomgrannar (ja, alla är konstiga i princip. vad kan man förvänta sig av fittboda) skulle vara där (jag hälsar aldrig på mina grannar). Så jag brukade skylla ifrån mig och be henne göra det och argumentera med att jag "har social fobi". Då skrattade hon åt mig :,(

Hatar även att åka hiss med randoms!!!! Fast det kan också bero på att jag hade hissfobi när jag var liten...Hatar hissar lite fortfarande. Speciellt små hissar....

Nu ska jag se film! Och hoppas på att jag bli bjuden på bärs! Imorgon skall jag vara hardcore på en fekke! Fast tydligen behöver jag inte klä ut mig eftersom att jag hört 2 ggr idag att jag redan har "den stilen". Vilket jag fan ej var medveten om innan

Tur att det finns andra som har koll på en när man själv ej har det

Cíao

Kommentarer
Postat av: molly

heh.. vet inte om du hälsade på några andra vänner på vägen hem på språkgränd, men vi bor iallfall på kandidatvägen..



nä gmmnn kul du var här iaf <3 nu har vi varit på en feting räd, checka bloggo snart

2012-01-14 @ 01:09:21
URL: http://blondinmolly.blogspot.com/
Postat av: Emma The Queen

hehe tänkte precis också på att vi bor på kandidatvägen hehe... dryg bussresa men kul att du kom hem :-) härligt med besök ikväll från dig vännen :-)

2012-01-14 @ 01:14:50
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Filliez

samma lika!!! lol, har alltid trott att ni bor på språkgränd....



vilken väg bor jag på då vavava ;---)



jag hade en jättefin quella <3<3<3



skall checka bloggiz sen oki

2012-01-14 @ 12:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0