13 <3<3<3<3

Alltså värt, ringde äntligen för att säga upp mitt bredband och självklart är det tre månaders uppsägningstid = jag får betala 194 spänn/mån till oktober för en tjänst jag endast nyttjar till den 31:a juli. Men skitsamma, ska ändå söka bostadsbidrag så lär ju leva fett billigt ändårårårå!
 
Känner mig jävligt pigg och utvilad idag, jag älskar fan fredagen den 13:e. Brukar alltid vara bra dagar. Oturstjaffset är ju bara en kristen idétradition med gamla anor, fullständigt meningslöst att hänge sig åt sådant pessimistdravel. Som om det är kul att logga in på fb glad och utvilad och läsa typ 10 idiotiska statusar på rad som handlar om hur dålig denna dag är; förmiddagen är ju för fan inte över än. Onödigt!!!!!1
 
 
Det blev en ruty skjorty dagen till ära (detta är ju trots allt en modeblogg så måste ju, måste ju visa dagens!!!!). Hatar dock när en skjortkrage är på snäppet till för stor: denna skjorta kan t.ex. ej tillägnas epitetet perfektion. Så synd, så synd
 
 
Vi ses kamrater o kamrater, när tiden vill sitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0