jomen jo

Det bästa med att poppa popcorn när man har nattcravings är att man aldrig orkar äta allt = det finns kvar till morgondagen. Och då spelar det inte ens någon roll att de är kalla.

Fyfan vilken trevlig, asspontan kväll jag haft. Bästa sommarkvällen, typ! Har dansat asmycket + druckit god löningsöl + känt mig fri/ungdomlig/lycklig/nöjd osv. Det var sista gången jag fyllecyklade hem till erschboda, sista gången jag kände ersbodaängarnas dimmiga kyla bita i mina kinder! Fan vad fett. "Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg" är ack så klassiskt men likväl ett så praktiskt cykla-hemåt-i-fyllan-album. De tre första låtarna är ju för fan hits, bara en sån sak. Då klarar man sig uppför ÖK, liksom
 
Kan inte fatta att jag hatade (obs: hatade) Håkan och BD ca 2006, vilken fjant jag var.
 
Nu är jag mkt coolare!!! Vilken tur
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linniz

Gammpopcorn är ju det bästa!!! Då är dom lite sega och underbara <3

Svar: Sant! Plus att de som ligger längst ner i botten alltid är mest flotty <3<3<3
Filippa

2012-07-28 @ 10:54:58
Postat av: Linniz

Gammpopcorn är ju det bästa!!! Då är dom lite sega och underbara <3

2012-07-28 @ 10:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0