Junk

Ok fick just mitt sämsta yogitea-citat levererat någonsin: "Laughing cleans the teeth". Vad fan skall detta betyda???? Att jag har dålig tandhygien om jag inte skrattar???? Kan man inte både skratta+ha kul men ändå tandtråda+munskölja. Eller alla vet ju att singlar har god tandhygien, för det är ju bara då man känner att man måste.
 
Men kan ju fortfarande stoltsera med att jag aldrig haft hål, någonsin. Trots att jag förmodligen skulle hamna i riskgrupp 3 på tandförsäkringen pga mina "orala piercingar". Fuck försäkringar. Och tack, skrattet <3
 
Take Queer var ändå folkligt ikväll. Och sist men inte minst: Tack Emma för frapen <345
 
Imorgon skall jag tvätta. Och bjuda på middag! Husligt värre. Städa också, kan behövas.
 
Först skall jag dricka mitt  ~~visdomsinbringande~~ yogite. Och schitzoskratta med rena tänder
 
 
Ha en fin sommarnatt, var ni än befinn' er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0