men jaaaaaaaaaaaa!

Insåg nyss att det bara är tre veckor tills jag blir ålidhemsbo!!!! Alltså, vill kyssa marken och krama den flyktiga vinden och buga inför solen - ack denna obeskrivliga lycka. Att få börja om på nytt. Denna höst kommer bli helt jävla fantastisk, och det känns så bra att tänka på det.
 
Imorgon har jag min sista lediga dag innan 5 veckors arbete tar vid. Denna kommande vecka är ju ett skämt: har 13-22 pass tre dagar i rad, och dagen innan dessa tre dagar har jag delad tur = 07-13 16-23. Kan kyssa mitt sociala liv farväl,
 
eventuellt börja hänga med folk klockan 08.00 på morgonen. Kan ju va en idé.
 
Men men, får tänka på tatueringar och göteborg (där jag kanske bor! om ett år!) och stockholm och barcelona och på hur fint det skall bli i mitt nya hem. Så kanske det går lättare.
 
 
Ikväll åt denna tönt middag här. Jag gjorde en synnerligen deliciös potatis- och purjosoppa. Sedan pratade vi om våra känsloexploderande sinnen och om framtiden. Ett söndagshäng som får betyg: Mycket Väl Godkänt
 
Tjing tjing~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0