poppy!

har ett major problem: är så jävla jävla sinnes sugen på popcorn. så mycket så det finns inte
 
: men är så jävla jävla sinnes trött så det finns inte. alltså vad fan skall jag göra för att lösa detta problem???
 
 
måste typ sova och tvinga mig själv till att drömma att jag äter popcorn. synd att jag inte får den riktiga varan, köpte kärnor idag, har god olja och gott vegsmör hemma, + mina popparskills (som jag ärvt av min far: tack käre far). har liksom alla pro's för att jag skall ta och göra en schkål. har liksom till och med ett kök. och en popcornkastrull!!! (en popcornkastrull = en gammal kastrull med ett avlångt handtag och ett tunt lock, gärna i röd metall. som dessutom är lite svart och flottig i botten pga alla års poppande).
 
 
alltså: begäret övervinner förnuftet. nuuuu skeeeer det~~
 
ps. tack för flytthjälpen ikväll, nu är flyttandet igång!!!! om en vecka hittar ni mig på en annan adress, so long haschybody. ds.

Kommentarer
Postat av: molly

haha du skulle sett när lova skulle poppa popcorn häromdan.....

2012-07-26 @ 09:27:44
URL: http://blondinmolly.blogspot.com/
Postat av: filliezzz

hahahaha berätta!!! vad hände?

2012-07-26 @ 13:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0