trötty

Hoppas verkligen att jag upplevt min feberkulmen nu för så mycket som jag svettats inatt vill jag aldrig uppleva igen. Så det är väl tur i oturen att jag ej längre delar säng med någon, så slipper någon ta del av sjukizfilliezz.
 
Blir typ störd av att vara ensam så mycket (eller ok har inte ens vart ensam ett dygn än, men...). Så min livsplan är: äta asmycket nyponsoppa, dricka yogite, dricka ingefärste (den bästa huskuren!!!! ingefära är så jävla bra!!!!!), dricka tranbärsjuice, äta något som mina ömma halsmandlar tillåter mig, knarka bafucin och ipren, kolla på lama, hjärndöda filmer, sova.
 
Och hela syftet med denna plan är: att jag ska må liiiiite bättre imorgon, så jag kanske kan TRÄFFA FÖLK
 
Annars blir väl tidningsrubrikerna: Kvinna 20, hittad ihjälsvettad i sitt hem.
 
Och så var det väl ändå inte menat
 
 
sjukizgumman :''''( obs håret är ej blött pga svett; ty min sista kraftansträngning gick till att klamra mig in i duschy.
 
Ps Glad 4th of july på er, känns ju som att denna dag behövs, verkligen. För resterande dagar om året är ju inte redan superinfluerade av amerikansk politik och viderkultur. Men om man nu skall fira av någon idiotisk anledning kan man ju ta två sällsynt bra komponenter från detta världens sämsta land, och på så vis få en rimligen trevlig kväll. Jag menar: Brooklyn Lager på flaska, ackompanjerat av Nirvana. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0