uttråkad

Bloggar av en simpel anledning: har inte mycket bättre för mig när jag e sjukiz. Vad man kan göra är t.ex.: se på modstrilogin, läsa ajvide-lindqvist, göra slut på alla krafter genom en konsumpromenad (det är ej långt dit), få sympatisamtal av diverse nära och kära, se på wall-e som jag tänkt göra nu, men ej att förglömma - att dricka ingefärste (som sagt: bra!!!) i en för årstiden ytterst provokativ mugg:
 
 
 
 
Filmtips och serietips mottages SNÄLLA, avlider här
Har liksom hela ~~intranätet~~ framfö mig, men ju mer möjligheter man har desto svårare blir valen. Typ som när man köper snus och det finns 70 sorter, ibland slutar det ju med att man skiter i skiten för att det blir för drygt att välja. Det är liberalismens fel!!!!!

Hej då

Kommentarer
Postat av: Emmaaaa

SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER SIX FEET UNDER

Svar: haha, men hjälp. antar att jag ej har något val med andra ord! men kanske bör låna av dig, för har haft problem att hitta en bra torrent med många seeds :(
Filippa

2012-07-04 @ 23:08:33
URL: http://emmzangurl.blogg.se
Postat av: molly

guman krya

Svar: tack söta du <3
Filippa

2012-07-05 @ 00:12:14
Postat av: Linn

Kan bara hålla med om Six Feet Under. För att citera Klara Zimmergrens sommarprat: "Jag önskar att jag aldrig hade sett den serien, för då hade jag haft det kvar."

Svar: ja gud ja, om någon yttrar sig så, jämsides med alla vänners rekommendationer så är det skrivet i sten: man måste se skiten! men jag tror att den är riktigt bra ändå, så känns rätt pepp!
Filippa

2012-07-05 @ 17:31:10
URL: http://labecula.blogg.se
Postat av: MonkannnN

Humor:
How I met your mother
Scrubs
Cougar Town

Mer serr:
Breaking Bad
Dexter
True Blood

Film:
DISNEY OCH DREAMWORKS!!
Brave
Memento

Svar: Tack oh tack, kära du! Fina tips det dära!
Filippa

2012-07-12 @ 11:21:20
URL: http://monicaborlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0