hyllning till: cool_89me

Kände när jag vaknade imorse att: följer med till Estocolmo. Har ju chans till gratis upp- och nedresa vilket är f1 värt för en chey med sturreekonomi som jag (de csnlösa somrarna, alltså). Så om lite mer än en knapp vecka får jag sitta på en uteservering med kära Hanna The Man åter, och sippa på en kall Staro. Ej helt fel! Det är så tråkigt när fina vänner flyttar långt bort, men desto roligare blir det ju när man väl ses.

Ska bli fint att träffa min bästa ~vapendragare~ från gymnazieth. Hon som lärde mig allt som är viktigt i livet: röka, supa, ragga, matte b (gick ju inte så bra dock men det kan absolut skyllas på moí!), och hur livet rent allmänt fungerar. Och att man aldrig skall bry sig om vad andra tycker. Alla borde ha en 2 år äldre ~*~mentor~*~ i denna ålder, så jävla viktigt.


'


taggy

Kommentarer
Postat av: The man

Ååh, jag blev alldeles rörd när jag läste detta:) <3 min lilla bebis<3 :)

2012-06-06 @ 19:04:51
Postat av: Filliezzz

:::::) gosego!

2012-06-06 @ 19:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0