lllörday~~

Hahaha, insåg just att jag ska ut för fjärde kvällen i rad, så jävla inte ok. Det råkade bara bli så. Jag som inte ens gillar att gå ut. Fast båten är asmysig! Dock så var ju torsdagen mer middagsfeeling och sånt, men likväl. Jaja, drack inte så många öl varken igår eller förrgår och kanske inte tar någon ikväll heller. MEN KAN JU INT' HJÄLPA ATT NORLINGUMMAN UPPTRÄDER I VÅR STAD I AFTON <3 Fast hatar typ scharren, det är så mycket dräggiga hipsters där. Typ som igår: schén kille välter ett helt bord med typ 100000 ourdruckna ölflarror på.

Sådant man kritiskt granskar med för nyktra ögon, alltså

Ikväll ska vi ha avskedsmiddag för Vilhelm och Ana som flyttar till Sthlm strax. Blir första veganfamiljemiddagen för min del *förbereder mig mentalt inför mitt påtvingade försvarstal*. Men he ska väl gå vägen. Ska bli fint att träffa alla, förstås!

Ska även få pussa på min bästaste gubbe i hela världen:





Tjingytjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0