tok-imdb

Roligt i telen med etq ikväll; skulle kolla upp någon grej vi undrade över på imdb och såg att hon fortfarande var inloggad på sitt account på min datta efter ~~justin bieberkvällen~~ (då hon efter att vi alla njutit av "never say never" självfallet var tvungen att logga in och bidra med den rättmätiga tiopoängare som filmen kräver). Det blev snabbt lite ds när jag konfunderat ställde henne inför svars: "vafan heter du emma-3456789009049308493478742832392839 för???? så jävla otympligt användarnamn!"

Hon påstår att hon blev påtvingad nicket. Jag vet inte vad jag skall tro, mer än att: tokigt är det!





Skall aldrig nöja mig med mindre än elva siffror i kommande nicknames hädanefter.


Det som gäller som mest annars: sommarlov 8/6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0