måndagsless

Detta är verkligen inte min dag. Håller på att få magkatarr (precis som jag hade för exakt ett år sedan, under umeå open), förmodligen pga dåliga levnadsvanor (sömnbrist etc)  och stress över skolan. Är så jävla jävla trött och vidrigt less och obeskrivligt stressad och ångestfylld inför tentan. Vet på riktigt inte vad jag skall göra, har aldrig känt sådan oro inför en tenta förut. Vet att det inte är hela världen att få omtenta, de flesta får det ju en gång, man dör inte av det osvosv. Men grejen är att nästa moment är minst lika svårt, och man hamnar fett ur fas om man får en omtenta, pga att man måste tenta om dagen innan/efter nästa moments tenta är. Betyder att man i en sådan situation måste plugga till två tentor samtidigt = DödenDöden.

Man skall inte spy ut sin galla så här över alla levnadsglada måndagslyckliga, men det är ingen annan hemma så internet är väl min enda utväg för ångestuttalande.

Tröst på såren: http://open.spotify.com/album/339D6QHti4JnStRkoUvpI6



EU är ju för övrigt ett jävla påfund






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0