chillyz

För en vecka sedan hade jag aldrig trott att jag någonsin skulle kunna må så här bra igen. Livet är väl förunderligt, om inte annat. Jag känner massa kreativitet spira inom mig; min själ som varit död så länge. Tycker mest att det är synd att så många människor stannar kvar i självdestruktiva förhållanden, för trygghetens skull. Jag trodde det inte innan: men man kan leva ett annat liv än det man är van vid. Det går. Man fungerar likväl. Jag hade ju ett liv innan jag träffade henne också, så varför skulle jag inte kunna ha det nu? Har lärt mig så fantastiskt mycket den senaste veckan, så det går ej att få ned i text - ty det vore att förlöjliga det som jag kommer bära med mig för all framtid. På något konstigt vänster känner jag mig nöjd, ändå! Nöjd och taggad på vad som komma skall

vad nu det blir, det vet man ju inte. Men det är väl tjusningen också antar jag




~*~~omfamnar livet med öppna armar~~*~

Kommentarer
Postat av: molly

:):):):)

2012-05-21 @ 19:27:39
URL: http://blondinmolly.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0