~~lägesrapport~~

Ibland när man stannar till, tänker till - så undrar man endast: hur blev det så här? Jag hade aldrig någonsin trott detta, framförallt inte förutspått en situation som nuvarande. Allt växlar mellan ilska, sorg, rädsla, ensamhet men även den starkaste känslan av allt: kärlek. Och det är det som försvårar. Allt.

Jag önskar att jag var tom. Att jag inte hade förmåga till att känna känslor.
Så man slapp bombardemanget i ens inre.
Men jag har också insett åter, att jag har världens bästa vänner, och världens finaste familj. Det är jag oerhört tacksam över.

Idag var faktiskt första dagen på 2 veckor som jag inte gråtit den hemska hetska gråten (lyckades dock självklart fälla någon tår när ETQ var här). Första dagen, som jag kände mig l-y-c-k-l-i-g på så sjukt jävla länge. Eller det var tanken: det kommer en framtid. Men jag måste ha lite tålamod, innan den kan ge sig till känna. Jag vet inte alls vad den kommer att innehålla. Men jag hoppas på något fint.

Jag har även sagt upp lägenheten ikväll. Utan att ha fixat en ny. Så fr.o.m 31/8 är jag temporärt hemlös. Ja, man kan väl ha större problem. Som att hela livet fuckar upp sig, till exempel.

Men man får väl försöka leva på ändå.
Jag försöker,
faktiskt.


Kommentarer
Postat av: molly

kom och bo i kollektivet då min kära vän!!

2012-05-08 @ 00:10:22
URL: http://blondinmolly.blogspot.com/
Postat av: /F

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



det är ju absolut ett alternativ!

2012-05-09 @ 23:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0