voyage~~

Igår gjorde jag dels den första spottttttlistan på typ 574490329298374 månader, men även en bland de spretigaste. Genremässigt sätt, alltså. Den ba: växlar mellan postpunk-progg-trallpunk-indiepop-indierock-vispop-bluesrock-witch house-electropop-soul-singer/songwriter-80-talspop-svensk folkmusik-klassiskt. Kanske för att jag känner mig så spretig på något vänster. På ett bra vänster! Eller, allt vänster är bra, förvisso. Allt är bra!


http://open.spotify.com/user/filippen/playlist/3hVHek6mP8V8eIpgr5wfSP







Alltså, undrar ju för övrigt hur jag tänkte när jag tog ett 13-23 pass på lörday = brännbollslördagen. Det lär ju vara soligaste brännbollshelgen på flera år + att flera studentvänner man känner troligen beger sig dit. Plus att jag missar genusträffen :,(

Fast äsch, jobbet är fint så det blir nog bra ändå. Det kommer väl fler tåg får man hoppas

Kommentarer
Postat av: molly

gillar du vänstertrafik också ?? ^^ :P :D xD :P

2012-05-23 @ 08:58:43
URL: http://blondinmolly.blogspot.com/
Postat av: /F

ja eftersom ja älskar england XD ;P :-) ;D ^^,



faktum är att vi hade folkomröstning i SchwedenSchweden 1955 om huruvida vi skulle byta till högertrafik eller ej. och folket röstade nej med stor majoritet!



det som suger med så kallad representativ demokrati, vi luras att tro att vi har inflytande när vi i själva verket ej har det. folkomröstningar är således bara rådgivande, inte beslutsfattande. vilket är idioti!



/mvh statscheyen som lärt sig ett å annat i vår~

2012-05-23 @ 11:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0