bababababa

Ehhhh, uuuusch - angående blogg.se:s nya startsidedesign. Förjävla ful.
 
 
Älskar Velvet Underground igen:
 
 
 
 
 
 
Ska försöka få lite plugg gjort så man kanske hinner med en snabbis EPP. Måste handla, är typ på svältgränsen här hemma. Typ krigsransonering av: Allt som e gott. Se så mager man blir! Jag älskar min kropp för mycket för mitt eget bästa men hatar ibland att den fan är liite för späää. Men sånt får man leva med. Nu har ju dock CSN kommit har det ryktats om, så idag ska jag svulla <3
 
 
Dankfilliezz:
 
obs har aldri vart i greky

Drömde att Winston uppträdde för en stor publik. Han var så duktig (men obs djur ska inte uppträda, någonsin för någon människojävel!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0