blaha blaha

Har blivit kallad dyke nu. Det kändes bra!
 
 
Alltså mmmmmm utforskar hiphopen vidare, detta är spännande~
 
Fick spontanbesök. De kallade mig utvecklingsstörd för att jag slår på min kropp när jag skrattar (för att jag är ÄKTA ok!!), och gav mig gratis godis som jag svalde med hull å hår. ~~*~True Friendship~*~~ *ni vet vilka ni e*
 
Lova sa igår att nodalpunkten i sexdiskursen är oskuldsförlorandet. Så himla roligt akademiskt/teoretiskt skämt!!! (som är helt meningslöst att skriva här när 1% av de som läser detta har koll på diskursanalys (menar inte att vara översittande nu ty även jag har min skepsis gentemot akademien)). Vad dumt om det hade varit sant, kan typ inte föreställa mig något värdelösare.
 
 
Imorgon är det kodning, tematisering, skrivande, Rost, F! och livet!
 
+ Att jag skall unna mig en skönlitterär bok, pallar inte stå i bibliotekskö med 30+ före. Måste läsa mer, för nöjes skull.
 
På torsdag är det Poetry Slam, be there or be ruty
 
 
Alltså har redan glömt att jag var blond nyss, så konstigt:
 
 
 
 
Hej då!!!!!!!!!!!!!!!! Survival of fittest!!!!

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var så vacker när du var blond!!! / hemlig

2012-11-28 @ 12:47:54
Postat av: Filliezzz

Tack hemlig!!! En får väl hoppas att en är lite vacker fortfarande, trots blondhetens försvinnande~

2012-11-28 @ 15:06:55
Postat av: Anonym

Ja lite :s

2012-11-28 @ 18:40:26
Postat av: /Fillzor

oki :S

2012-11-28 @ 22:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0