slutaaaa

Alltså omg, James Hurley är en så skadat störig karaktär, pallar ej ens med detta, eller hans fiktiva existens! När jag uttryckte att "Han som är snäll på ett sjukt jobbigt vis..." så fyllde Amandus i: "Han e dumsnäll!". Vilket är så sant. Alltså har tänkt på detta i 1 år så var bara tvungen att skriva det. Så nu vet ni.

Sjukt nice fekke på Farmen ikväll i alla fall, nice liveband, nice utklädnader, chill stämning. Fantastiskt, va.
 
För övrigt är det guld att se Twin Peaks en andra gång, att se allt från ett annat perspektiv när man vet vad som vankas!


Det som stör mig MEST med James är väl det faktum att jag delar samma frisyr som honom. Tänker på honom när jag ser mig själv i spegeln: IRRI eller??????
 
*sorgsen blick med ledsna ögonbryn*/mvh james

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0